Thursday, May 18, 2006



صحبت احمدی نژاد به زبان ترکی در جمع مردم کمیجان - استان مركزي -آذربايجان

: پنج میلیارد تومان در سال جاری به کمیجان اختصاص می یابد / منطق ما در سیاست خارجی دوستی و برادری است

محمود احمدی نژاد با اشاره به برنامه های مختلف دولت برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات جوانان از اختصاص پنج میلیارد تومان در مرحله اول در سال جاری به شهرستان کمیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به استان مرکزی، احمدی نژاد رئیس جمهور عصر امروز در آخرین دیدار مردمی خود در این استان در جمع مردم کمیجان حاضر شد و در حالی که در ابتدای سخنرانی خود به زبان ترکی از مردم پرسید که آیا خسته شده اند یا نه؟ و مردم نیز به او گفتند "دشمن خسته است نه ما" اظهار داشت: ملت ما 27 سال است که مسیر هدایت را یافته و چون راه خدا را دنبال می کند همواره پیروز است.

وی با بیان اینکه منطق ما در سیاست خارجی نیز همانند سایر مسائل صلح و دوستی و برادری است افزود: دشمنان ملت ایران باید بدانند مطالبه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای خواسته همه ملت ایران است که ملتهای آزاده دنیا نیز از آن حمایت می کنند.

رئیس جمهور گفت: از هفته ها قبل جلسات متعددی با حضور کارشناسان، مسئولان نهاد ریاست جمهوری و مسئولان محلی تشکیل شد تا مشکلات استان مرکزی به دقت مورد بررسی قرارگیرد که ماحصل کار کارشناسی انجام شده امشب در جلسه هیات دولت که در مرکز این استان برگزار می شود به تصویب خواهد رسید.

رئیس جمهور اختصاص پنج میلیارد تومان را سهمیه مرحله اول تسهیلات ارزان قیمت به مردم کمیجان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه برای شهرک کارگاهی تعاون، تسهیلات برای ایجاد کارخانه میلاجرد، احداث مجتمع های آبرسانی روستایی، اورژانس جاده ای ، توسعه راههای روستایی، احداث سالن ورزشی برای دختران و پسران و تاسیس دانشگاه پیام نور در کمیجان و میلاجرد را از جمله برنامه های دولت برای شهرستان کمیجان ذکر کرد.

احمدی نژاد در پایان سخنانش با تشکر از حضور حماسی مردم در طی امروز و روز گذشته در استان مرکزی حضور مردم را در صحنه های مختلف انقلاب حماسی عنوان کرد و تاکید کرد که این حضور باعث یاس دشمنان خواهد شد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home