Monday, November 30, 2009

حاج اکبرخان رزاقی، "گلزار حسینی" کیتابی، فاني همداني و دوكتور علي كمالي

http://tilimxan.blogfa.com/post-119.aspx




گلزار حسینی کیتابی ۱۳۶۲ گونش ایلینده سات(سازمان انتشارات تیلیم) طریقی ایله و رحمتلیک دوکتور علی کمالی نظری آلتیندا یاییملانیب دیر. بو کیتاب رحمتلیک اکبرخان رزاقی نین(۱۳۶۸- ۱۲۹۹، ساوانین قاراقان بؤلگه سینین میصیرقان کندینده دونیایا گلمیش و همان کندده وفات ائتمیش. مزاری دا میصیرقاندادیر) مذهبی شعرلرینی احتوا ائدیر. کیتاب علی کمالینین اون سوزو ایله باشلانمیش و دوش وورما نوحه لری، زبانحال، بحر طویل و باشقا مذهبی شعرلرله سونا چاتیر. کیتاب، شاعیرین اؤز ال یازما خطی ایله یازیلمیش دیر. کیتابین سونلاریندا یازیلان تاریخ ۲۶/۵/۱۳۶۲ قید اولونوبدور. بو کیتابدان اکبرخان رزاقی نین همدانلی فانی نین بیر شعرینه جواب شعریندن ایکی بندینی عزیز اوخوجولارا سونوروق. (گیومه ایچینده اولان بندلر همدانلی فانی دن دیر):

فانی همدانی نین مخمسینه جواب وئریلیب:

"محبوب دل حضرت خیرالبشرم من زهرا آنا حیدر آتا والا گوهرم من

شه­زاده­یم و شه­منش و شه­سیرم من بیر کوکبم و تابش- ایکّی قمرم من

من بیر گوهرم ایکّی گوهردن اولا مشتق"

ای مهر قضا شوکت و وی میر موفق شمس فلک عزّت و رفعت سنن الحق

ایجاد اولونوب خاطریوه کلّ مخلّق رأیینله گزر دور قمر طاقمطبّق

یئتمز حد اجلالییه تحقیق محقّق

"آیا تانیمیرسیز منی دارای زمانم؟ بو کالبد هستی­یه بیر جوهر جانم

من باعث ایجادم و من قلب زمانم من مشی قضا ئ قدره حکم روانم

اکسیر حیات ایچره منم قوه زیبق"

بیللم سنی سر حلقه و قوم سعداسن آئینه حق سرور کل فضلاسن

مومن­لر و مسلم­لر ایچون راهنماسن محشرده شفاعت علمین شقه کشاسن

امرین ایله برپادی بو نه چرخ مطبق

...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home